شيرين عبد الوهاب تكشف تفاصيل انتحارها.. ومهرها من حسام حبيب 25 قرشاً

اعربت الفنانة شيرين عبدالوهاب عن مدى حبها لزوجها حسام حبيب، موضحة ان مهرها من حسام حبيب 25 قرشا، موضحة ربنا أداني ألماظة كل ما تطلع برى تنور أكتر، مكنتش عارفة قيمته وإحنا صحاب. 


اعربت الفنانة شيرين عبدالوهاب عن مدى حبها لزوجها حسام حبيب، موضحة ان مهرها من حسام حبيب 25 قرشا، موضحة ربنا أداني ألماظة كل ما تطلع برى تنور أكتر، مكنتش عارفة قيمته وإحنا صحاب. 


واضافت خلال حوار لها فى برنامج تخاريف، الذي تقدمه وفاء الكيلاني على قناة MBC، عمري ما تخيلت أن حسام يبقي جوزي، واللي حصل عمل إلهي، مؤكدة كان عندي أزمة نفسية كبيرة وحسام عزمني على العشا، معرفش ليه في اليوم ده شفته حبيبي، وقلتله امتى هنتجوز؟ وقلى عارفة لو صبرتي شوية كنت أنا اللي قلتها.


وقالت "عبدالوهاب" أحب يكون في حياتي راجل، أحب دايما يكون في سند وأمان، موضحة ان حسام منعني عن الناس اللى بيضحكوا عليا، وأنا منعته عن الناس اللي سارقين كل أفكاره، مشددة على ان حسام بيزعل لما ببوس حد، وأنا مقدرة ده، الست يتخاف عليها وفي حاجة اسمها حرمة للست.


وتابعت "بزعل من النقد لما بيكون بأسلوب مش مهذب زي التريقة على قبلتي لحسام، عنده تفاصيل كتير من أبويا، وهو غيور أوي بس الغيرة اللي مش مجنونة، بقيت درويشة وناضجة أكتر، ومفيش حاجة تغريني لازم أكون قريبة من ربنا".


وواصلت "لما أبويا مات بعد الجواز، حسيت أنه كان مستني يطمن عليا، عيطت من يومين خايفة من أن حسام يبعد عني، وبصلي دايما بس مش بانتظام، رحت لدكاترة نفسيين كتير، وبتابع مع دكتور أمريكي حاليا، وكان نفسي اتجوز دكتور نفساني، حسام عنده فوبيا من الأسانسير والطيارة، حاولت الانتحار أكتر من مرة لكن ندمت على ده".


وأردفت "أنا أنجح حد في برنامج "ذا فويس"، لو معايا ميكروباص كنت هركب فيه حسام حبيب وفيفي عبده ومحمد محمود عبدالعزيز وأصالة وسميرة سعيد وأنغام ونانسي محمد فؤاد وحسين جسمي وأيمن بهجت قمر وأمير طعمية وصابر الرباعي وعاصي الحلاني وكاظم الساهر ومحمد هنيدي.


وقالت "نفسي أتعامل مع ملحن أكون هدف بالنسبة له ويجرب معي طبقات مختلفة، ندمانة لأني مكنتش بقعد مع أبويا وقت كافي، أقول للناس اللي مش كويسين: "يا ناس يا شر كفاية قر"، تسرعي بسبب طيبتي وسذاجتي، في مواقف شعري أبيض فيها، لأن العشرة هانت على بعض الناس".
 





يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل